2013. november 4., hétfő

1. díj

Ez a díj nagyon sokat jelent nekem mert még akkor kaptam mikor még a prológus sem volt fent, csak nem volt időm felrakni, de végre ez is eljött! :)

Köszönöm a díjatkriszty96@szerecsendio -nak. Nagyon hálás vagyok érte :)


Szabályok:

  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:

  1. Szeretek bulizni
  2. Van testvérem
  3. Nem szeretem a kétszínű embereket
  4. Sok haverom van, de igaz barátom csak kevés
  5. Sok minden van amit titkolok a szüleim elől
  6. Van otthon állatom
  7. Szeretem az irodalmat
  8. Félek az éretségitől
  9. Imádok írni
  10. Kedvenc ételem a carbonara
  11. Csokifüggő vagyok :)
Válaszaim:

  • Hogy megy eddig az iskola? Vannak már jegyeid? Egész jól, de azért van egy-kettőből rossz jegyem is
  • Szoktál segíteni a szüleidnek a házimunkában? Igen
  • Mennyire tartod magad bulizósnak? Szeretek bulizni, de nem mindig van rá lehetőségem
  • Szerinted mennyire kell fontos szerepet betöltenie egy ember életében a sportnak? Szerintem fontos, hogy az ember jó kondiban legyen
  • Mi az, ami ki tud kapcsolni, egy hosszú, iskolai nap után? Az írás és a zene hallgatás
  • Mikor fekete árnyalatú számodra az élet? Mikor minden balul sikerül és nincsen siker élményem
  • Ki az, akitől a legtöbbet tanultál az életed során? Anyai nagymamámtól
  • Vannak félelmeid vagy esetleg aggályaid, amiket le szeretnél győzni? Ezen még nem gondolkoztam
  • Milyen dolgot követtél el eddig csak úgy, puszta spontaneitásból? Most hirtelen nem jut eszembe egy sem.
  • Melyik az a tulajdonság, amit a legjobban utálsz? Türelmetlen vagyok és ez gyakran hátrányommá válik
  • Adtak már neked szerenádot? Ha nem szeretnél egyszer vagy túl giccsesnek találod? Még nem adtak, de szerintem aranyos ha egy fiú a szívéből ad szerenádot a lánynak. Annál szebb ajándék szerintem nincsen, így tudja bebizonyítani, hogy mennyire szereti a lányt.
11 kérdés?

  1. Mi a kedvenc sportod?
  2. Mennyi időt töltesz naponta a gép előtt?
  3. Szeretsz táncolni?
  4. Ki a kedvenc színészed?
  5. Szeretsz énekelni? Jó hangod van?
  6. Nézed az idei x-faktort? Ki a kedvenced?
  7. Mennyi blogot olvasol?
  8. Mióta olvasol avgy írsz blogokat?
  9. Mennyi idős vagy?
  10. Milyen iskolába jársz?
  11. Mi szeretnél lenni ah kijártad az iskolát?