2013. november 4., hétfő

2. díj


Nagyon szépen köszönöm Molly-nak. <3

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

Magamról:
  1. Régen voltam moziban
  2. Most éppen egy könyvtárban ülök és gépezek
  3. Örülök, hogy őszi szünet van
  4. Nem szeretem a saját szülinapomat, de másét megtartani jó érzés
  5. Szeretek sütni, de ritkán adódik rá alkalmam
  6. Nincs barátom
  7. Álltalában korán kelek
  8. Jövőhét pénteken megyek bulizni ha minden igaz
  9. Házibulit részesítem előnyben
  10. Szeretem a horror filmeket. Régen nagyon sokat néztem, de mostanság arra sincs valami sok időm
  11. Szeretem a boros kólát
Válaszok:
  • Mi a véleményed a  kutyamenhelyekről? Szerintem a kutyáknak sokkal jobb helyük van egy gazdinál mint egy ilyen helyen. Nem mindig jó mert sokszor hallottam olyat, hogy bántják a kutyákat és szerintem egy nagyon kegyetlen ember képes kezet emelni egy vételen állatra.
  •  Milyen állatokat szeretsz? Kutya, ló, tigris, oroszlán és a macskát
  • Sokszor gondoltál már arra, hogy mi lenne, ha nem kezdtél volna el blogolni? Nem.
  • Ki a kedvenc íród (blogger és könyvíró)? Igazság szerint több is van ami a blogger írókat jelenti. Az egyik aki miatt elkezdtem írni az kriszty96, aztán van még mondjuk szerecsendio. Igazság szerint ennek a két lánynak olvasom rendszeresen a blogját, de van még akik nagyon jók, csak most ah nem gond nem sorolnám fel az összeset. Kedvenc könyv íróm nem igazán van
  • Van példaképed? Nincs
  • A kedvenc könyvedből kinek a bőrébe bújnál bele legszívesebben? Ezen még nem gondolkoztam
  • Mi az, ami először megfog egy blog olvasásakor? Hogyan írja le a szereplők érzelmeit mert olvastam már olyan blogot is ahol nem is volt érzelem nyílvánítás egyszerűen csak leírta mi történt és így nemigazán tudtam beleélni magamat.
  • Ki a kedvenc karaktered a történetedből? Harry, bár ti még azt a részt nem olvashatjátok, az még egy kicsit odébb lesz. Igaz az elején egy kicsit furcsa történések lesznek, de ahogy az olvasó tovább olvassa rá fog jönni mi miért történt.
  • Még most is szeretsz meséket nézni, vagy már kinőttél belőlük? Szeretek. valamelyik nap a hercegnő sé a koldust néztem. szerintem ebből én már soha nem fogok kinőni.
  • Ha igen, akkor mik a kedvenc meséid? Ha nem, akkor mit szerettél kiskorodban nézni? Többnyire a hercegnős és a barbies meséket szoktam nézni
  • Mi az, amit leginkább gyűlölsz az emberekben? Ha a szemedbe hazudnak. Ki nem állhatom
Akiknek küldöm: