2013. október 31., csütörtök

4. fejezet


Erőszakos kliens

A telefonhívás után olyan izgatott lettem, hogy alig bírtam megmaradni a seggemen. Vajon milyen lesz az első kliensem? Jól néz ki? Öreg vagy fiatal? Ezernyi kérdés motoszkál a fejemben, de nem sok időm maradt, hogy választ is találjak rájuk. Andy határozottan kiemelte, hogy a pasi azt szereti, ha a női rövid szoknyába öltöznek, így előkapartam a szekrényem legaljáról egy olyan ruhát, ami épp, hogy csak eltakartam a fenekemet. Az egész ruha ezüstszínű volt és jó mély kivágású. Ha ez nem nyeri el a férfi tetszését, akkor semmi sem. Ennél jobban már egy ruha sem engedi, hogy kivillantsam a bájaimat. Így is egy olyan kabátot kell felvennem ami, eltakarja a ruhát, mert semmi kedvem, hogy minden pasi beszóljon, míg oda nem érek a szállodához. Találtam egy fekete hosszú kabátot, amit még a szüleim vettek nekem. Erre a gondolatra rengeteg emlék tódult az agyamba, de nem engedtem szabadon őket. Most nem akartam erre gondolni elvégre dolgozni megyek, és ha ezekkel a gondolatokkal indulok el a munkába, akkor egészen biztosan nem fogom tudni végig csinálni ezt az egészet. Koncentrálnom kell. Ezt ismételgettem egészen addig, míg oda nem értem a szállodához. Ilyen helyekre biztosan csak a dúsgazdagok járnak. Én ilyen helyet még akkor sem engedhetnék meg magamnak, ha öt évig egyfolytában dolgoznék. Ezek az emberek többet költenek egy éjszakáért egy szállodában, mint én egész fél évben a kajámra. Elhessegettem a zavaró gondolatokat és a feladatomra koncentráltam. 504-es szobába kel mennem, ami az ötödik emeleten van. Remélem, senkivel nem találkozom a liftben, mert egészen biztosan tudni fogja, hogy nem innen való vagyok, de mint mindig most sem volt szerencsém. Egy fiatal srác lépett be a liftbe és feltűnően végig mért. Nem szóltam semmit, de magamban azon bosszankodtam, hogy miért bámul ilyen nyíltan. Végre valahára megérkeztem az ötödik emeletre, de éreztem magamon a srác pillantását. Van egy olyan érzésem, hogy a seggemet nézi, de nem foglalkoztam vele. Kevés keresgélés után megtaláltam az 504-es szobát. Halkan bekopogtam és vártam, hogy kinyissák az ajtót. Pár percen belül már nyílt is az ajtó és egy ötvenes éveiben járó, kopasz férfi nyitott ajtót. Nagyot nyeltem és azon imádkoztam, hogy ne ő legyen a kliensem.
- Jó estét – köszöntem illedelmesen.
- Jó estét. Már vártalak. Gyere beljebb – ha eddig bármiféle reményem is volt afelől, hogy nem ő az, akihez jöttem most elillant. – Add ide a kabátod és foglalj helyet – mutatott a kanapéra. Amint levettem a kabátomat nem kerülte el a figyelmemet, hogy eléggé megnézte magának a dekoltázsomat és a fenekemet takaró anyagot. Úgy érzem magam, mint egy falat hús, amit méregetni szoktak mielőtt még megeszik. Miért kell így bámulnia? Miután helyet foglaltam körül néztem a szobában. Úgy érzem magam ebben a környezetben, mint egy hercegnő, mondjuk, akkor jobban érezném magamat, ha nem ezzel az emberrel kéne itt lennem.
- Nagyon csini a ruhája – szólalt meg ismét, majd folytatta – Az este folyamán hívjon nyugodtan Carlo-nak. Azt akarom, hogyha elélvezel, akkor ezt a nevet kiálltasd – a fejem kezdett vöröses árnyalatot ölteni, de nem szóltam semmit csak bólintottam. Nem voltam hozzá szokva, hogy valaki ilyen nyíltan beszéljen velem a szexről.
- Kérsz, egy italt mielőtt elkezdjük? – ezen egy kicsit elgondolkoztam, mert jól esett volna egy ital, de nem akartam húzni az időt. Minél előbb túl akartam esni rajta ezért inkább gyorsan megráztam a fejemet. Erre Carlo közel csúszott hozzá a kanapén majd a kezét a ruhám alá csúsztatta száját pedig az ajkaimra nyomta.

Két óra múlva már sebtében öltözködtem. Már alig vártam, hogy eltűnjek erről a helyről. Ez még annál is rosszabb volt, mint amire számítottam. Ki gondolta volna, hogy ilyen nehéz lesz egy vad idegennel ágyba bújni?
- Hova sietsz kislány? – nem válaszoltam semmit csak megálltam az ágy szélénél és vártam, hogy végre megkapjam a pénz és eltűnhessek innen.
- Az egyik barátommal találkozom – szólaltam meg, végül mert volt egy olyan érzésem, hogy addig nem fogja odaadni a pénzem, míg nem, válaszolok. Legközelebb előbb kérem a pénz, fogadtam meg magamban.
- Ez engem nem érdekel. Fizettem neked azért, hogy velem töltsd az idődet – a hideg rázott ki ettől a hangtól. Nem akarok még több időt vele tölteni. Alig vártam már, hogy eltűnjek innen és ez az ember nem akar elengedni. – De tudod mit? Megkönyörülök rajtad, de cserébe máskor is téged kérlek és kétszer annyi időt kell eltöltened velem, mint most. Megértetted? – nem akartam vele több időt tölteni. Majd beszélek Andyvel, biztosan megérti, de most inkább csak bólintok. – Nem hallom – emelte fel a hangját.
- Rendben – nyögtem ki ezt az egyetlen szót. Miért kell ilyen bunkónak lennie? Mondjuk az is lehet, hogy én nem szoktam még ehhez hozzá. Carlo felállt az ágyról még mindig meztelenül és odament a nadrág zsebéhez és kihúzta belőle a munkám gyümölcsét. Valamiért mégsem éreztem magam elégedettnek. Nem akartam többet ezt csinálni viszont muszáj pénzt szereznem, mert különben kitesznek az albérletből, szakmám pedig nincsen. Ezek szerint jobb lesz, ha hozzá szokok.
- Tessék, itt van – nyújtotta át a pénz, de amint érte nyúltam megfogta a karomat és magához rántott. Annyira megijedtem ettől a hirtelen mozdulattól, hogy el akartam húzódni, de ő nem engedett.
- Ajánlom, hogy betartsd a szavad te kis kurva köpte felém a szavakat – Ha nem nagyon megbánhatod. Világos? – amint bólintottam magához húzott és erősen megcsókolt. Legszívesebben elhánytam volna magamat, de nem csináltam semmit. Még tíz perc kínlódás után végre elengedett és oda adta a pénz – Várni foglak – szólt még oda nekem búcsúzóul. Amilyen gyorsan csak tudtam elhagytam a szobát. még a liftre se volt türelmem várni inkább lerohantam a lépcsőn. Már a földszinten jártam mikor eszembe jutott, hogy fent hagytam a kabátomat és odakint szakad az eső, és ha ez még nem lenne, elég mindenki undorodva néz rám. Szégyenkezve indultam el a szakadó esőben hazafelé, de az úton már nem bírtam tovább és megeredtek a könnyeim. Hogy fogom én ezt végig csinálni? Ez az egy alkalom olyan rossz élmény volt, hogy legszívesebben világgá futnék, de azt nem tehetem. Sajnos. Mit tegyek? Képes leszek hozzá szokni ehhez az élethez? Gondolataimat egy csávó fütyörészése zavarta meg.
- Hé, cica. Jössz egy menetre? – amint ezt kimondta a társaságában lévő fiúk mind elkezdtek röhögni mintha olyan vicces dolgot mondott volna.
- Kösz, éjszakára már elég menetem volt – ezzel ott hagytam a döbbent fiút. Még magamon is meglepődtem, hogy mi csúszott ki a számon. Úgy látszik, aki utcalány lesz annak, mindenkinek ilyen nagy a szája. Amber is simán megvédi magát, akkor nekem miért kéne eltűrnöm azt, hogy engem lenézzenek és kinevessenek. Mire hazaértem ez a győzelmi mámor már régen elillant. Egyedül csak arra tudtam gondolni, hogy teljesen egyedül vagyok és egy darabig egyedül is maradok és ezt csak magamnak köszönhetem. Senki másnak.