2014. január 25., szombat

3. díj

Nagyon szépen köszönöm a díjat April N-nek! Nagyon boldoggá tettél vele! :)

Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot
  • Válaszolj 11 kérdésre
  • Tegyél fel 11 kérdést
  • Küld tovább 11 embernek
 Írj magadról 11 dolgot:
  • Nincs sok időm a blogolásra a tanulás miatt, de szeretem csinálni
  • Voltam már Horvát országban és Görög országban
  • Tovább szeretnék tanulni
  • Gyűlölöm mikor sajnáltatják magukat az emberek
  • Nem szeretem, ha megpróbálnak dolgokat rám erőszakolni
  • Tudok titkot tartani
  • Egyik kedvenc filmem az Éhezők viadala
  •  Nem bírom elviselni, ha valaki felsőbbrendűnek hiszi magát
  • Közepes átlagú tanuló vagyok
  • Apámmal nagyon megromlott a kapcsolatom
  • Szeretek sütit sütni

Válaszolj 11 kérdésre:
  1.  Mi vezetett a blogolásra vagyis miért kezdtél blogolni? Eleinte csak olvastam őket, de utána egyre több ötletem lett amit még nem láttam sehol és gondoltam megpróbálom.
  2.  Miért ebben a stílusban írod a történeted? ( Mert ugye lehet fantasy/ vidám/ krimi....stb.) Valamiért az én történeteim mindig szomorúsággal vagy esetleg magánnyal kezdődnek, de igazság szerint még sosem gondoltam arra, hogy miért.
  3.  Mióta blogolsz? Még csak másfél éve
  4.  Hiszel a babonákban? (pl.: Péntek 13.... fekete macska= balszerencse ) Nem
  5.  Milyen filmeket szeretsz? Romantikus, zenés és egy-két akció filmet, de abból nem szeretem mindegyiket
  6.  Kedvenc énekes/banda? One Direction
  7.  Mit szeretsz szabadidődben csinálni? Írni, kirándulni és a barátaimmal lógni
  8.  Könyvet olvasnál vagy filmet néznél? És miért? Könyv. Beleélem magam a történetbe és ezáltal ki tudok kapcsolódni
  9. Ha azt mondanám, hogy lenne egy kívánságod, akkor mi lenne az? ( nem lehet olyan, hogy több kívánságot kérsz xD ) Tudjak sokat utazni. Legyen rá időm és pénzem.
  10.  Sportolsz? Ha igen, akkor mit? Nem
  11.  Mit tartotok visszataszítónak egy emberben? Ha kétszínű vagy rám akarja erőltetni az akaratát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése