2013. október 10., csütörtök

1. fejezet


Új munkahely

Visszafojtott lélegzettel vártam, hogy Amber végre felvegye a telefont. Magam sem hittem, hogy élni fogok az ajánlatával és szinte biztos vagyok benne, hogy őt is meglepetésként fogja érni, de most mindez nem számít. Szükségem van a pénzre és az nem számít, hogyan szerzem meg. Már az sem érdekel, hogy egy csepp büszkeségem sem marad, elvégre azt már rég elvesztettem.
- Igen? – hallom meg Amber csilingelő hangját. Amber mindig úgy viselkedik, mintha soha nem lenne semmi gondja. Mindig vidám és a jókedvével másokat is magával ragad. Nem maradt mellette szomorú ember. Eddig mindig sikerült felvidítania.
- Szia Amber, Kate vagyok. Azért hívlak, mert múltkor mondtad, hogy tudnál a számomra munkát és szeretném megkérdezni, hogy még áll-e az ajánlatod – még a telefonon keresztül is hallottam, hogy mennyire meglepődött. Mindenre számított csak erre nem, főleg mivel a múltkor eléggé kiakadtam mikor felvetette az ötletet. Kellett neki egy kis idő mielőtt magához tért a meglepetéstől és válaszolni tudott.
- Persze. Holnap reggel nyolcra menjél be Andyhez a főnökömhöz. Vele tudod majd megbeszélni a részleteket. Rendben? – néma örömujjongásban törtem ki. Végre lesz munkám és nem kell a miatt aggódnom, hogy lesz-e elég pénzem a lakbérre és a napi adagomra. Még egy kicsit elcsevegtünk majd letettem a telefont. Elgondolkozva néztem a készüléket. Tényleg képes leszek lefeküdni egy vad idegennel? A pénzért ilyen messzire el fogok menni? Mi van akkor ha bepánikolok és nem tudom befejezni azt, amit elkezdtem? Gondolataimat egy gúnyos hang szakította félbe.
- Meg van végre a pénz a lakbérre? Ha nem akkor holnap el kell hagynod a lakást – még a vér is megállt bennem Daren rideg hangjától. Egyáltalán hogyan jött be? Lassan megfordulok, és azonnal látom, hogy már beszívott valamit, ami azt jelenti, hogy most a szokásosnál is erőszakosabb lesz.
- Ha minden igaz, akkor holnaptól van munkám és akkor oda tudom adni a tartozásom – a hangom nyugodtabban csengett, mint ahogyan én éreztem magamat. Már csak abban reménykedtem, hogy tud várni még 1-2 napot és nem sokall be. Elvégre, ha ennyi ideig tudott várni ez a kis idő már semmi.
- Ez nem így működik. Holnap ide kell adnod a pénz. Ebből nem engedek. Világos? – úgy éreztem, hogy ezektől a szavaktól a lélegzetem kétszeresére növekszik, a szívem szintén kétszer gyorsabban ver. Ki kell találnom valamit, nem kerülhetek az utcára. Kétségbeesve gondoltam át a lehetőségeimet, hogy mégis hova mehetnék és nem éppen kedvező eredményt értem el. Már éppen arra készültem, hogy könyörgök, neki várjon még egy kicsit mikor eszembe villant, hogy nemsokára utcalány leszek. Ami azt jelenti, hogy miért ne kezdhetném olyannal, akit ismerek? Ilyenkor utálom magamat, de nincs más választásom. Muszáj maradnom.
- Mit szólnál egy éjszakához a maradásomért cserébe? – minden bátorságomat össze kellett gyűjtenem, hogy ezt meg merjem kérdezni. Várakozásomat felülmúlta, hogy Daren azonnal elfogadta az ajánlatot és plusz egy hetet adott, hogyha lefekszem vele. Mit veszíthetek? Daren többször is említést tett, hogy szívesen eltöltene velem egy kellemes éjszakát. Hát most megkapja, és nagyon remélem, hogy végig tudom majd csinálni. Már most undorodom magamtól, de nem tudok mit csinálni. Ez a feltétele, hogy maradjak. Behunytam a szememet mikor megindult felém és belecsókolt a nyakamba majd elkezdett simogatni.

Másnap reggel úgy kelletem, hogy minden porcikám fájt. Nem semmi éjszakám volt, ami ha rajtam múlik, nem ismétlődik meg. Daren nagyon erőszakos volt és olyanokat is rám kényszerített, amiket nem szívesen csináltam. Úgy látszik, mostantól ehhez kell hozzá szoknom. A szemembe elkezdtek gyűlni a könnyek. Próbáltam vissza tartani, mert nem akartam sírni, de ez nem igazán sikerült. A könnyeim kiszállingóztak a szemgödrömtől és lecsorogtak az arcomon. Muszáj őszintének lennem legalább saját magamhoz. Utáltam azt, amit az este csináltam. Az arcomat a párnába fúrtam és elkezdtem zokogni. Most már nem bírtam vissza tartani. Sírtam az este történtek miatt, sírtam, azért mert tudtam, hogy ezen túl mindig ez lesz és sírtam azért is, mert tudtam, hogy senkitől sem tudok segítséget kérni. Egyedül vagyok. Magamra vagyok utalva és ezt csakis magamnak köszönhetem. nagy nehezen feltápászkodtam és megnéztem mennyi az idő. Hét óra van. Egy óra múlva már Andy irodájában kell lennem. Nehézkesen kikeltem az ágyból és megindultam a fürdő felé. Mikor a tükörbe néztem legszívesebben megint elsírtam volna magamat. Szörnyen nézek ki. Az arcom fehér, mint a fal, a szemem vörös és duzzadt az előbbi sírástól, a szemem alatt karikák. Egészen biztosan, ha így meglát, elküld. Még én is megrémülök saját magamtól is. Amilyen gyorsan csak tudtam elővettem a smink cuccomat. Ez is egy szenvedélyem már nagyon rég óta. Istenigazából két szenvedélyem. Az első és a legkárosabb az a drog. A második viszont a smink cuccok. Amint olyat látok, ami nekem nincsen, rögtön megveszem, és az sem érdekel, ha utána nem tudok enni. Mindez most nem számított. Sietnem kellett, mert nem akartam elkésni már az első nap. Kivettem a pirosítót és elkentem az arcomon. Máris jobb színem lett. Gyorsan kisminkeltem magamat majd rohantam be szobába, hogy fel is öltözzek. Kinéztem az ablakon. Ragyog, a nap szóval veszek fel egy fehér miniszoknyát és egy pillangós kék felsőt. Hozzá illő kék magas sarkúval. Immár készen néztem bele a tükörbe. Meg voltam elégedve az eredménnyel. Egyáltalán nem látszott, hogy sírtam volna, se az hogy nem aludtam az éjszaka szinte semmit. Elégedetten indultam el a leendő főnökömhöz. Szerencsémre, ahogy odaértem már vezettek is be. Nem kellett egy percet sem várni attól féltem, hogyha várakoznom kell, akkor egészen biztosan megfutamodok és lelépek. Magamat ismerve.
- Szia Kathleen – ő volt az egyetlen, aki mindig a teljes nevemen szólított. Illetve volt egy másik személy is, de rá inkább nem gondolnék.
- Szia – vettem a bátorságot arra, hogy végre megszólaljak. A végén még azt hiszi, hogy elment a hangom. Ennek a találkozónak tökéletesnek kell lennie.
- Örülök, hogy eljöttél. Van számodra egy igazán jó partim, de először beszéljük meg a részleteket – ezzel az író asztala mögé ment és elő vett egy vastag dossziét. – Alá kell írnod egy szerződést, de először át kell menned egy vizsgán. – meglepődtem. Mégis miféle vizsgán?
- Miről beszélsz? – vettem végül a bátorságot, hogy megkérdezzem. Nagyon féltem a válaszától, de próbáltam bátornak mutatni magamat. Egy örökké valóságnak telt, azaz idő, míg nem szólalt meg.
- Vetkőzz le – ettől a két szótól azt hittem ott helyben elájulok. Mi az, hogy vetkőzzek le? Elvégre nyilvános helyen vagyunk. Bárki bejöhet az irodába. Mit szólnának hozzá, ha egy meztelen nő itt ácsorogna? – Igyekezz. Nem érek rá egész nap – hangja türelmetlenül csengett.
- Miért kell levetkőznöm? – vettem végül a bátorságot arra, hogy megkérdezzem. A kérdésemre Andy egyszerűen csak felvonta a szemöldökét.
- Ez egy ilyen szakma. Mutogatnod kell a testedet. Van olyan vendégünk, aki szereti nyilvánosan csinálni. Plusz én leszek az első, akivel lefekszel. Ha nekem tetszik az, amit csinálsz, akkor aláírjuk a szerződést. Ha nem tetszik, akkor viszont örülök, hogy láttalak – olyan idegesítő, hogy úgy vigyorog, mintha a világon semmi probléma nem lenne. Pedig ez egyáltalán nem igaz. Éppen most közölte velem, hogy le kell vele feküdnöm az irodájában. Ahol mindenki ránk nyithat. Mély lélegzetet vettem és levettem a ruhámat. Andy nagy szemekkel nézte a melleimet. Azt hiszem a testem elnyerte a tetszését.
- Gyere ide és térdelj le elém – megütközve nézek rá. Biztosan nem gondolja komolyan, de ha eddig kételkedtem is előzte mikor lehúzta a sliccét Ez nem velem történik, ismétlem meg magamban vagy ezredszer. Lehunyom a szemem és letérdelek elé. Ha képzeletben máshol járok, talán végig tudom csinálni.