2014. március 6., csütörtök

22. fejezet


Visszataszító ajánlat

Teltek-múltak a napok, olyan gyorsasággal szaladtak el mellettem, hogy még én is meglepődtem. Annyira el lettem havazva a munkával és a barátaimmal is sokkal több időt töltök, főleg Benitoval. Még mindig nagyon hálás vagyok neki, hogy nem használta ki a helyzetet és főleg azért, mert mikor segítségre volt szükségem, akkor ott állt mellettem. Még ha ezt flegma módon, adja is a tudtomra. Egem az sem érdekel, akkor is nagyon hálás vagyok neki. Azóta olyan, mintha megváltozott valami kettőnk között. Nem úgy értem, hogy szerelmes vagyok belé, és most már dúl a love, hanem minden bánatomat neki mondok el. Amber ennek pont a szöges ellentéte, ha hozzáfordulok valamilyen problémával, akkor rögtön lepattint. Nem értem mi ütött belé. Sosem gondoltam volna, hogy megcserélődnek majd a szerepek Benito és Amber között.
Harry azóta sem jelentkezett. Nem kéretett a házához, de még egy sms-t sem kaptam, amin igazán meglepődtem. Talán rájött arra, hogy ő nem az apám és semmi beleszólása az életembe. Azt viszont el kell ismernem, megijedtem attól az sms-től amit, akkor küldött mikor Benito-nál voltam. Nem értem mit akart azzal. Vajon arra számított, hogy megijedtek és rögtön a nyakába borulok? Ha tényleg ezt képzelte, akkor csalódnia kellett. Viszont ha őszinte akarok lenni, akkor az egyik énem, egy picit csalódott. Még mindig nehéz elszakadnom attól az időtől, amit vele töltöttem. Ahányszor ránézek, azt látom magam előtt, ahogyan akkor mosolygott rám. Az emlék hatására, szemeim sarkába forró könnyek gyülekeztek, de egyelőre nem engedtem nekik utat törni. Nem akartam megint sírni. Eleget sírtam már Harry miatt, az évek elteltével. El kell fogadnom, hogy akkor nem engem választott, sőt valószínű, hogy nem is szeretett, csak én szerettem volna ezt elhitetni magammal. Egy sós könnycsepp nem engedelmeskedett tovább és gyorsan végig szántotta az egész arcomat. Kezemet odakaptam, hogy máris eltávolítsam az utat, amit bejárt. Nem akartam sírni. Berohantam a fürdőszobába és jó hideg vízzel megmostam az arcomat. Tekintetem felvezettem, hogy a tükörbe tudjak nézni. Mivel lemostam a sminket, látszott milyen karikás a szemem. Az órára néztem és megdöbbentem. Sietnem kellett. Andy nem tűrte, ha valahonnan elkésem, főleg nem akkor mikor vele találkozom. Előkotortam a sminkes táskámat, és gyorsan újra eltüntettem alapozóval a csúnya táskákat a szemem alól, ami a bizonyíték arra, hogy az éjszaka nem megy el olyan gyorsan, mint a nappal. Legalábbis nekem. Nappal legalább le tudom magam foglalni, míg este a gondolataim mindig ahhoz a göndör fiúhoz vezetnek. Gyorsan elhessegettem a gondolatot, nem akartam megint újra készíteni a sminket. Ezért inkább kimentem a szobából, felkaptam a kabátomat és az ajtó felé iszkoltam. Amint kiléptem rajta, megdermedtem. Harry állt velem szemben. Mosolyogva nézte megdöbbent arcomat, majd mintha semmi sem történt volna, intett egyet a kezével, mintha üdvözölni akarna. Elfordítottam a tekintetemet és minden erőmmel arra koncentráltam, hogy be tudjam zárni az ajtót, miközben minden porcikámmal éreztem Harry jelenlétét. Végre nagy nehezen, be tudtam zárni az ajtót, de ekkor két kezet éreztem a derekamon. Harry erőteljesen szorított, így esélyem sem volt mozdulni. Egész testével rám nehezedett, mintha ez tök természetes lenne. Olyan erősen szorított, hogy még mozdulni sem tudtam, de mielőtt bármit tehettem volna, megszólalt.
- Van egy ajánlatom a számodra – hangja rekedtes volt, mintha most kelt volna föl, de rőt sugárzó, amitől kirázott a hideg, amit persze Harry is észrevett. Halkan kuncogott, majd lassan a fülemhez hajolt.
- Milyen ajánlat? – tettem fel végül a kérdést remegő hangon. Nem akartam tovább lenni Harry társaságában. Egyébként is sietnem kell. Mért nem érti meg, hogy hagyjon engem békén? Túl sok minden történt, ahhoz, hogy egyszerűen csak így hozzám simuljon a lakásom előtt és ne engedjen el. Mintha Harry a gondolataimba látott volna, elengedett és hátralépett. Megkönnyebbülten sóhajtottam, majd szembefordultam vele és mélyen belenéztem zöld íriszébe.
- Nemsokára visszatérek Londonba – mondta végül lassan, mintha egy engedetlen gyerekkel beszélne. Értetlenkedve húztam föl a szemöldökömet. Nem értettem mi közöm ehhez.
- Mit csináljak vele? – kérdeztem meg végül, mert már nem bírtam elviselni ezt a csendet. Harry elmosolyodott, mintha valami nagyon vicces dolgot mondtam volna.
- Arra gondoltam, hogy velem jöhetnél, mint a szeretőm. Természetesen fizetnék érte – tette még hozzá egy féloldalas mosoly kíséretében, amit eddig mindig szívdöglesztőnek találtam, de most le tudtam volna törölni a képéről. Mielőtt elgondolkozhattam volna a tettem következményétől, lendült a kezem és egy csattanós pofon kíséretében érkezett meg az arcán. Harry feje az ütés erejétől hátrabicsaklott. – Most mit játszod a nebáncs virágot? Elvégre kurva vagy nem? – az voltam, de az ő szájából késdöfésként ért ez a mondat. Sosem gondoltam volna, hogy így gondolkozik rólam. Elvégre múltkor is olyan kedves volt és nem hajtott be rajtam semmit, amiért még jobban hálás voltam neki, bár ezt neki nem mondtam. Szóra sem méltatva sétáltam el mellette. Szemeim sarkába könnyek gyülekeztek, de egy durva mozdulattal kitöröltem őket onnan. Nem fogok sírni. Harry miatt nem. Még ezt sem érdemli meg. Mikor már az utcán sétáltam még mindig nem akartam elhinni azt, ami az imént történt. Most komolyan megtörtént ez? Ezt nem tudom elhinni. Csodálom, hogy Harry nem ütött vissza, mert régebben soha nem bántott volna egy nőt, de hát az óta nagyon megváltozott. Azóta durva és kegyetlen lett.
Mire odaértem Andy-hez, már nagyjából összeszedtem magam, így nem láthatta, mennyire kikészültem a Harry-vel való találkozás miatt. Andy egy kis étterembe hívott, amin igazán meglepődtem, általában mindig az irodájába hívott. Nem értettem most miért változtatott helyszínt. Biztos valami jó ügyfél jön megint, aki jó sok pénz hoz és ezt Andy biztosan meg akarja ünnepelni. Sőt, ami még jobb, lehet nekem, akarja adni. Amber-től úgy hallottam, hogy a nagyon gazdag emberek azok adnak borravalót, sőt nem is keveset. Ha ki tudnék egy ilyet fogni, akkor felújíthatnám a ruhatáramat, mert lenne rá pénzem. Istenem add, hogy Andy ezért hívott ide. Mikor beléptem a hangulatos kis étterembe, egyből kiszúrtam Andyt, aki az egyik sarokban éppen egy sört szürcsölt. Sietve odamentem hozzá és leültem vele szemben, így nem láthattam, ki jön be az étterembe, mivel háttal voltam a bejáratnak. Így egy kicsit kellemetlenül éreztem magamat, de nem panaszkodtam.
- Elnézést a késésért – kezdtem el mentegetőzni, mire Andy széles mosollyal nézett rám, amin nagyon meglepődtem. Sosem szokott így mosolyogni. Lehet, hogy jobb a helyzet, mint ahogyan én azt gondoltam?
- Semmi baj, ma még ezt is elnézem nekem olyan jó kedvem, van – kacsintott rám. Kezdtem kényelmetlenül érezni magamat. Andy még sosem viselkedett velem ilyen felszabadultan.
- Mi történt veled? – kérdeztem meg végül, mikor elegem volt már a csendből. Andy megint elmosolyodott.
- Egy remek üzlet van kilátásban és a kliens konkrétan téged kért. Ha ez összejön, akkor heti háromszázat is kaphatnál, de persze én is – értetlenkedve néztem rá, mire Andy megint elmosolyodott, de nem folytatta.
- Nem értem – mondtam végül. Miről beszél? Heti háromszáz? Ki fizetne ennyit egy utcalánynak? Ilyen egyszerűen nincsen.
- Fordulj a hátad mögé. Bemutatom az urat, aki megvásárolja a szolgálataidat három hónapra – visszafojtott lélegzettel fordultam hátra és egy zöld szempárba ütköztem.
- Remélem, nem késtem el – vakarta meg zavartan Harry a tarkóját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése